1. Identify the key features of a CLIL lesson plan.
2. Identify factors which increase internal motivation in the classroom
3. Assess examples of good and bad success critiera
4. Assess if the potential of the role of the assessor linguistica could be improved
5. Debate which cognitive skills students continually find it difficult to aquire
6. Explore ways of implenting active learning techniques in classroom
17/02/2020 - 02/03/2020
Uno de los acuerdos adoptados en la firma de Convenio entre MEFP-BC para la realización de proyectos curriculares integrados y actividades educativas conjuntas es fomentar la participación del profesorado participante en el Programa en actividades de formación específica para favorecer el correcto desarrollo del mismo.
Es por ello, que desde esta Dirección Provincial se oferta esta actividad formativa con el objeto de cubrir las necesidades de formación del profesorado de secundaria preferentemente que imparte docencia en el centro adscrito a dicho programa.
1. he Intergrated Curriculum
.2. What are we aiming for?
3. LIL SKILLS: Questioning, predicting, skimming and scanning.
3. CLIL SKILLS: Hots and Lots; intergrating vocabulary in the learning process
4. I Know What I Need to Do
5. Assessing and Improving
6. Coordinating from 11 to 16 / Lingüística assessor
7. Creation of Lesson Plan